Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Понеділок, 06/05/2024, 22.43.03 |
Комунальний заклад "Ліцей № 21" Кам'янської міської ради | |
Вітаю Вас Гість |
|
КРИТЕРІЇ, ПРАВИЛА І ПРОЦЕДУРИ ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЗАКЛАДУПроцедура оцінювання здобувачів освіти ліцею здійснюється відповідно до: Положення про внутрішню систему забезпечення якості оцінювання здобувачів освіти, затвердженого рішенням педагогіної ради протокол №1 від 01.09.2022 року (з додатками розроблених критеріїв оцінювання результатів навчання з предметів до різних видів діяльності). Критерії оцінювання оприлюднені на інформаційних стендах по кабінетах, у батьківських группах, у предметних Google Classroom на єдиній платформі ліцею G-Suitе for Education. З критеріями оцінювання ознайомлені всі учасники освітнього процесу. https://school21kamen.ucoz.org/index/kriteriji_ocinjuvannja_navchalnikh_dosjagnen_uchniv/0-160
Оцінювання навчальних досягнень учнів 7-9 класів відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»). Оцінювання навчальних досягнень учнів 10-11 класів відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». У 2023-2024 н.р. за рішенням педагогічної ради протокол №1 від 01.09.2023 року схвалено підсумкове оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 3-4 класів, здійснювати за рівневою оцінкою. Оцінювання у 5 класі НУШ: особливості та проблеми наступності. Впровадження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів, які здобувають освіту відповідно до Нового Державного Стандарту базової середньої освіти (наказ МОН №289 від 01.04.2022 ). 04.09–21.10.2023 -оцінювання за вербальною характеристикою (адаптаційний період); 30.10 – 29.12.2023 –оцінювання за бальною шкалою (1-12). 15.01 – 31.0.2024 – оцінювання за бальною шкалою (1-12). |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |