СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ЛІЦЕЙ № 21"
КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Управління Комунальним закладом "Ліцей № 21" здійснюється на основі положень Конституції України, Закону «Про освіту», Закону «Про повну загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад. Управлінська діяльність, як і навчальна, виховна, будь- яка інша діяльність, ґрунтується на дотриманні ряду принципів, якими керуються директор і його заступники при виконанні всіх управлінських функцій.
Система управління закладу освіти визначається законом та установчими документами.
Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
– засновник – виконком Кам'янської міської ради.
– уповноважений орган управління – Департамент освіти КМР;
– керівник закладу Головаха Лариса Миколаївна;
– колегіальний орган управління закладу – педагогічна рада;
– колегіальний орган громадського самоврядування (рада школи);
– інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
До основних принципів управління належать:
– принцип прогностичності внутрішнього управління;
– єдності державних і внутрішніх механізмів управління;
– демократизації і гуманізації управління;
– раціонального поєднання централізації і децентралізації;
– єдності єдиноначальства і колегіальності;
– гласності, відкритості управління;
– об’єктивності та інформаційної достатності;
– плановості, перспективності;
– компетентності;
– оптимізації;
– системності в управлінні.
УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ:
– органи колегіального управління школою (конференція, рада школи, педагогічна рада, нарада при директорі, його заступниках);
– адміністрація школи (директор, його заступники);
– органи громадського самоврядування (учнівське самоврядування), учителів (профком, методична рада), батьків (батьківський комітет).
Конференція є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу.
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛІЦЕЮ:
Управління сучасним закладом освіти є складною системою з багатьма внутрішніми взаємозв’язками. Його ефективність багато в чому залежить від правильного розподілу обов’язків в адміністрації школи, до якої належать директор та заступники.
ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ:
З метою демократизації управління, налагодження зворотного зв’язку, поточного коригування управлінських рішень у закладі освіти діють органи громадського самоврядування учнів (Ліцейське об’єднання «Лідер»), учителів (профспілковий комітет, методична рада), батьків (батьківський комітет ліцею (класу), повноваження яких визначає Статут ліцею.